Nowe produkty

Koszty i formy dostawy

Cennik dostaw uzależniony jest od wagi oraz gabarytów Twojego zamówienia. 

Koszty przesyłki dodawane są automatycznie na etapie zamówienia w koszyku uwzględniając wagę i gabaryty zamawianych produktów a całkowity koszt dostawy automatycznie wyliczany w podsumowaniu zamówienia (w przypadku zamówienia składającego się z kilku produktów Klient może skorzystać z możliwości indywidualnej wyceny w tym celu należy wypełnić formularz kontaktowy wtedy nasz sklep przygotuje indywidualną wycenę kosztów dostawy) . W przypadku wybrania formy dostawy kurierem i płatności za pobraniem doliczana jest kwota 10 zł do każdego złożonego zamówienia i jest naliczana automatycznie w koszyku.

Dostępne są również dodatkowe opcje dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej za dodatkową opłatą ( w tym celu po złożeniu zamówienia należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą naszego sklepu) :                                                                    

- dostawa w dni robocze na ustaloną godzinę - 30 zł                                                                                                                            

- dostawa w sobotę (wybrane rejony, większe miasta) - 30 zł

Rodzaj
przesyłki
Rodzaje produktówKoszty
przesyłki 

paczka_mała-.png

Paczka mała  – tą formą przesyłki mogą być wysłane produkty o niewielkich rozmiarach i wadze np. klamki, lekkie podkłady pod podłogi,  środki do pielęgnacji, stelaże podtynkowe, baterie, przyciski, syfony itp. nowe_19_zł__1.png
Pasek%20jednolity%20grafitowy.jpg
Przycisk 8.png

Paczka średnia – ten rodzaj przesyłki to produkty średniej wielkości  i wyższej wadze np.  miski WC, umywalki, zlewozmywaki, grzejniki, małe meble łazienkowe itp.

cenówka_39_zł.png

Pasek%20jednolity%20grafitowy.jpg

paczna_niestandardowa_dłużyca.png

Paczka nietypowa – do tej grupy klasyfikujemy przesyłki o nietypowych rozmiarach , paczki podłużne np. panele prysznicowe, listwy przypodłogowe, listwy dylatacyjne (długość max 250 cm)

nowe_19_zł__1.png
Pasek%20jednolity%20grafitowy.jpg
paleta_standard-.png

Paleta standard – przesyłane są produkty o dużej wadze i gabarytach np. panele podłogowe do długości 140 cm, ciężkie podkłady pod podłogi, kilka sztuk ceramiki typu miski WC lub  umywalki, meble łazienkowe większe komplety

cen%C3%B3wka_119_z%C5%82.png

Pasek%20jednolity%20grafitowy.jpg

paleta_niestandardowa_ostateczna.png

Paleta nietypowa – wysyłane są produkty dłuższe i o dużej wadze np. panele podłogowe dłuższe niż 140 cm, Podłogi drewniane o dł. 2,20 m, tarasy do dł. 2,4 m

cenówka_149_zł.png

Pasek%20jednolity%20grafitowy.jpg

przesyłka_wielkogabarytowa ewnetrze.png

Przesyłka wielkogabarytowa – to wysyłka towarów od stosunkowo dużo gabarytach , które najczęściej na palecie są ustawione pionowo do wysokości max 180 cm np. wanny , kabiny

nowe_129_zł.png

Pasek%20jednolity%20grafitowy.jpg

Dostawy zakupionych w naszym sklepie produktów realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich :
DPD, RABEN, DBSCHENKER

DOSTAWA ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ - informacje

Przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po potwierdzeniu zamówienia i  nadaniu wysyłki. Wyjątek stanowią przesyłki paletowe do miejscowości, w których nie ma oddziałów poszczególnych firm kurierskich. Przesyłki te dostarczane są w przeciągu 48 godzin.

Przycisk 1.png

Wszystkie przesyłki wysyłane do Klienta są przez nas odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.

haczyk_szary_sam.png

Odbiór przesyłki musi być potwierdzony  podpisem Nabywcy na liście przewozowym.

Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania towaru w celu ustalenia, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (np. rozerwanie folii, zagniecenie kartonu, uszkodzenie taśm zabezpieczających, itp.), gdyż mogą one wskazywać na uszkodzenie zawartości przesyłki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym informację o zauważonym uszkodzeniu. 

Jeśli uszkodzenie lub ubytek zostaną stwierdzone po odbiorze przesyłki, Klient (Odbiorca) ma prawo żądać spisania protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki

W protokole szkody należy zawsze opisać stan opakowania, z uwzględnieniem zastosowanych zabezpieczeń (folia, karton, plastikowe opaski, karton wewnątrz produktu, itp.) i znaków ostrzegawczych.
Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia przesyłek paletowych ani przesyłek większych niż 30 kg

SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI

            Dokładamy wszelkich starań aby zamawiany przez Państwa towar został solidnie zapakowany aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Niestety nie mamy wpływu na to co dzieje się z paczkami w trakcie transportu. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada jakiekolwiek uszkodzenia, ślady ingerencji  lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy przed podpisaniem listu przewozowego spisać z kurierem protokół szkody (druk posiada kierowca).  Protokół musi zostać spisany czytelnie, w sposób przedstawiający stan palety / paczki. W przypadku odbioru przesyłki zawierającej materiały kruche i łatwo tłukące jak np. ceramika sanitarna prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera.

Dokumenty wymagane do zgłoszenie reklamacji typu  uszkodzenie w transporcie :

- protokół odchyleń/uszkodzeń spisany z kurierem (czas na spisanie to max do 7 dni roboczych od dostawy) podpisany zarówno przez    Klienta jak i Kuriera
- kopia listu przewozowego, nr. faktury sprzedaży lub paragonu
- zdjęcie ukazujące stan uszkodzonej palety / paczki
- zgłoszenie reklamacji na FORMULARZU REKLAMACYJNYM

Prosimy wysłać do nas wiadomość mailową (wraz z wyżej wymienionymi załącznikami) na adres sklep@ewnetrze.com.pl

Pasek jednolity grafitowy.jpg

Tematy powiązane :

     Zwroty i reklamacje

     Formy płatności   

     Czas realizacji zamówienia